Post by brigguisidefe on Mar 7, 2022 14:57:02 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Score! Match - PvP Soccer ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Score! Match - PvP Soccer IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod öka kristaller ▞▞▞
▞▞▞ Score! Match - PvP Soccer 2022 version ▞▞▞
Jätte bra spel är det någon som vill möta mig i det om ni har Facebook skriv isåfall till mig på Facebook jag heter Sebastian Wikström på Facebook
Match - PvP Soccer är ett spel för sport, spelare mot spelare, online, enspelare och multiplayer som utvecklats och erbjuds av First Touchg Games där du
mycket bra spel som hur du spelar live med andra människor
Massor av potential och du kan ha kul med den. Du bombarderas inte med annonser och det är bra. AI:n har en del konstiga egenskaper och ibland verkar det som att 50/50-beslut alltid(!) går till den högre rankade spelaren. Du behöver också(!) nörda speedsters. Den klassen missbrukas så mycket att den blir ospelbar. När din motståndare har en speedster i frontlinjen känner du redan till deras taktik och att du inte kan göra något för att förhindra det.
Det måste uppgradera kontrollsystemet och spelarnas prestanda.
Spelet körs ständigt i samma hastighet som en stumfilm, omöjligt att spela
Bra utmärkt spel bt de borde lägga till normala chattar inte bara emojis
Väldigt bra om man gillar fotboll
Score! Match - PvP Soccer ספורט wht
Talking Cat Emma Ballerina פנאי pyhg
Det finns 1 problem. Ett problem som är skillnaden med att jag betygsätter detta 2-stjärnigt eller fem. Spelare som springer. Ibland springer de efter h o u r och tappar sedan bollen. Jag vill bara skjuta eller passera innan de glider men nej. I det första spelet är det bra eftersom det finns ett sätt att slutföra nivåer. Men det är så illa där. Bara denna 1 sak gör online-pvp dålig och får mig att hata det. Det är en enkel fix; gör det så att du kan aktivera dubbeltryck för att stoppa. Det kommer till och med att göra spelet mer taktiskt och mindre hjärndött.
kasst verkar inte fatta att jag är online. klagar hela tiden på att jag har problem med uppkopplingen
Bra spel...men det skulle vara bättre om det fanns ett sätt att ändra formationer och lagets mentalitet (offensiv eller försvar) medan man spelar.
Vissa problem med spelet. Tacklingarna behandlas inte lika för alla spelare. Om min spelare är lvl 8 och attacker bakifrån är foul. Om motståndarens spelare är lvl 10 och attackerar bakifrån är det inte fel. Detta bör ses över. Ett regelbrott måste bero på anfallsriktningen inte på spelarnivå. De 10 lvl-spelarna vinner alltid så du har ingen chans mot ett lag med alla lvl 10-spelare.
Sport - Game Rankings - lyricsodus
Riggad! Försvarare med halv hastighet av din angripare kommer att överträffa honom.
Ett mycket trevligt spel., men det finns ett problem i det här spelet som fixas för samma tid. Till en början när du spelar det här spelet är verkligen underbart, efter en tid fixar det sig, så jag ger 3 stjärnor till det här spelet. Så jag bad spelägaren att utveckla detta spel.
Det här spelet är fantastiskt!
Score! Match - PvP Soccer Спортске itir
Vänligen kontrollera detta, spelet har precis rensat alla mina framsteg, från en nivå 10 till en starter (nivå 1)......förlåt men jag kan inte gå igenom den processen igen.
så bra app nästan beroende framkallande.
Jag har svårt att ta de här spelen på allvar när spelare konsekvent smälter och teleporterar genom varandra, och om det inte var illa nog hamnar i stort sett alla försök till tacklingar på sjukhus för båda lagen
Värsta någonsin..... Efter att ha rensat tredje säsongen visar det alltid att din nätverksanslutning är långsam,,, vad fan, även i 2mbs visar det att ditt nätverk är långsamt
Sammantaget är det ett bra spel. Spännande. Jag har bara ett problem med människor som har kort med högre betyg, de verkar överdriva mina kort med lägre betyg. Kan detta problem lösas? Det skulle vara trevligt att ha en rättvis chans mot högre rankade spelare
Bra spel men måste fixa det mer. När de hade en chans att göra ett mål plötsligt så backade de utan anledning. Vänligen fixa försvararens förmåga när de möter hörna från motståndaren hade alltid ingen chans att rensa bort bollen. Slutligen, gör en inställning som kan ändra spelarnummer tröja istället för huvudspelares inställningar. Jag kommer att ge 5 stjärnor om allt detta fixar. Tq
det är ett bra spel 🎯 men jag önskar att chattrutan innehåller att skriva 😂🤣
det här så fantastiskt. Jag älskar det här spelet. det finns 100 gånger som spelar på en dag... Jag tror att vissa uppgraderar detta för att belöna
ddd
det här spelet är så fängslande. så tävlingsinriktad och väldigt underhållande
Enklare att kontrollera sina gubbar är ett måste så man ser klasskillnader!
Bra men för mycket fel
Spelet kan vara helt fantastiskt, men det är riggat. Spelare börjar agera roligt, gör inte vad de brukar göra och du kommer att ha 6 matcher utan att kunna få ett skott. Sedan går du plötsligt på en vinstserie på 7 matcher och slår lag inom 45 sekunder efter matchen. Vill förmodligen bara att du ska komma till den punkt där du investerar pengar för att bli bättre. Jag kanske har fel, men det är ganska dåligt. Förutom att det är riggat kan det bli ett bra spel.
Varför introducerar ni inte matchdomare med kort när de gör fel? När kommer ni att ge spelarbyten ... ni borde göra det intressant hoppas att dessa saker kommer i nästa uppdatering
Ett riktigt hemskt spel och kundtjänsten från FTG är ännu värre. Dumt orealistiskt spel som inlägg från halvvägslinjen som leder till nickade mål från 30 yards och många fusk som aldrig åtgärdas. Problem och klagomål avfärdas med generiska autosvar och de många problem med spelet som regelbundet uppmärksammas på ignoreras helt enkelt eftersom de är intresserade av pengar. Spara dig själv tid, pengar och stress genom att undvika detta fruktansvärda giftiga spel.
1 Fotbollschef 2020 Mobile; 2 Retro fotboll; 3 Stickman Soccer 2018 ... 14 Real Football; 15 Dream League Soccer; 16 Poängmatch
Fotbollsspelarna i det här spelet beter sig inte som riktiga spelare. Dessa spelare beter sig väldigt konstigt.
Försvararna kommer att gå framåt de när forwarden kommer att attackera efter att när det andra laget tar bollen finns det inga försvarare på baksidan och de kommer att slå ett mål. Enligt min åsikt är spelet värre än jag någonsin sett och i händelser är det som ett litet barn som leker med Messi eller Ronaldo
Spelet har mycket potential men det är bortkastat. Dina försvarare vet inte hur de ska markera, dina spelare kan inte utföra enkla uppgifter som att hoppa efter en nick, oavsett hur bra din spelare spelar en hörna direkt är nästan omöjligt
Grafiken är ganska bra och till en början verkar spelet riktigt jämnt, men när du når nivå 8/9 om du inte spenderar pengar förvänta dig inte att gå mycket längre. Under de senaste 7 dagarna har blivit uppflyttad till nivå 10 ... 25 gånger och degraderats varje gång efter ca 9 matcher ?? varje tackling jag gjorde avleds bollen till en av det motsatta laget, när jag fick chansen att gå framåt ingen att passa till, eftersom för ett gratisspel kan jag förbättra mina spelare för 64,99 engelska pund och råna gits.
för nybörjare av fotboll⚽-spelare är detta det fantastiska spelet
Utmärkt spel ... jag spelar det varje dag för att skvallra om tiden för min varje dag .... med ett ord är det också 👍👍👍👍👍👍👍👍
Challenge your friends in a PvP match and climb levels in our 8 Ball Pool ... Play the brand new football game Soccer Super Star and enjoy the insanely real
det är bättre spel men mina lagspelare uppgraderar inte snabbt
FANTASTISKT SPEL BARA ÄLSKADE DET. LÄGG TILL FLERA HÄNDELSER SOM PRAKTISK SHOOT-OUT, STRAFFMANI, PASSÖVNING ETC