Post by brigguisidefe on Mar 7, 2022 14:51:01 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Crush - kookspelletjes ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Crush - kookspelletjes IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code veel edelstenen ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Crush - kookspelletjes 2022 version ▞▞▞
Voor je het weet ben je een uur verder
N heel, spannend maar ook afwisselend tof spelletjes. Jammer dat de extra te verdienen punten soms niet correct verlopen.
Cooking Crush - Koch Spiele Arcade qsgo
Goed spel
Spel is goed, maar er zijn enkele fasen in elk restaurant die niet met boosters kunnen worden voltooid. Voor tariefspel kun je het moeilijk maken, maar er moet ruimte zijn om te voltooien zonder booster.
Het is een heel goed spel, maar ik vind het zo snel. Maar ik ben dol op dit spel, het is zo goed dat er niets aan de distributie wordt toegevoegd.
Heel leuk, ben benieuwd hoever ik ga komen
Goed spel, maar vereist veel extra diamanten om levels te halen. Kan bij sommige mensen angst veroorzaken.
Zeer boeiende game ... vooral de opvrolijkideeën waren geweldig
Leuk, snel en uitdagend
Ik geef drie sterren aan deze game, want dit is een geweldige game en dat is het probleem dat er zoveel wordt toegevoegd... Maar deze game is goed...
Hallo ontwikkelaar, waarom probeer je niet het tandoori-niveau te spelen. Het lijkt onmogelijk om het level te halen zonder edelstenen te gebruiken op de opschepperij en in het ergste geval duurt het een eeuwigheid tot het vol is. De afbeelding is super verwarrend.Ik ben een fan van flow motion, maar deze game is supergek. Bedankt, breng kookland terug?
Leuk spel maar teveel reclame, en te weinig diamanten om spullen aan te schaffen.
leuk spel
Blijft me vragen welke versie van het spel ik wil blijven spelen. Blijkt dat het altijd een oudere versie is, ook al ben ik gelinkt via FB. Ik ga niet blijven herhalen wat ik al gespeeld heb. Wordt gedeïnstalleerd!
Het spel is echt waardeloos. Waarom kan je de edelstenen en munten niet naar het volgende restaurant brengen?? Wat is het nut van de munten eigenlijk?? Je kunt er geen dingen mee kopen die je nodig hebt. Nu blijf ik bij niveaus omdat ik geen edelstenen heb en geen upgrades kan doen. Ik ga in geen geval geld uitgeven aan een spel
OK
Ik speel dit spel graag, maar om de een of andere reden moet ik elke keer als ik dit spel installeer, helemaal opnieuw beginnen. Voordat ik het kon verwijderen en vervolgens opnieuw kon installeren, zou het me de mogelijkheid geven om vanaf het begin te beginnen of vanaf waar ik was gebleven, maar nu kan ik dat niet doen. Update: zelfde probleem weer. Moet helemaal opnieuw beginnen in plaats van waar ik gebleven was.
Deze game begint me te irriteren, de upgrade maakt het super traag, waaromyyyyyyyyyyyy😭😭😭😭😭😭😭😭
Ok, ik ben nieuw in dit spel, het begon geweldig, na het spelen van een restaurant pauzeert het spel denk ik omdat ik het moet verwijderen en opnieuw moet installeren om het spelen te beëindigen. Ik weet niet zeker hoe lang ik dit spel zal spelen
Drawmaster Δράση ilxv
leuk spel
Leuk snel spel
Goed heel leuk spel
Cooking Crush: virimo žaidimas Žaid. automat. pqvs
Cooking Crush - રસોઈ રમતો આર્કેડ dplx
Hou van dit spel, maar niet te veel. Het is een beetje saai
Het spel is zo frustrerend, geen enkel probleem is opgelost en wat een verspilling van tijd en energie om een spel met zulke gebreken te spelen?! NIET DOWNLOADEN! Met succes dit irritante spel verwijderd waardoor ik expres mijn edelstenen verlies! Waarom denk je dat ik ze blijf verzamelen om ze te verliezen vanwege je systeemstoringen?! Ik heb spijt dat ik het heb gedownload.
Ik heb enorm genoten van dit spel, maar diamanten zijn voor alles vereist. Nu kan ik ze alleen nog krijgen door ze te kopen. Ik kan mijn uitrusting niet upgraden omdat ik geen diamanten heb.
Goed spel maar nu loopt het steeds vast.. De kat bestelt niet steeds maar staat daar met een vlinder..😀
Het is een verslaving
Cooking Crush - เกมส์ทำอาหาร อาร์เคด rrkb
De app wil niet openen, kun je dat oplossen 😡
Ik kwam dit spel per toeval tegen. Ik ben blij dat ik dat gedaan heb!! Het is heel erg leuk! Ik ben verliefd op dit spel!! Breng alsjeblieft meer games en content mee!
Top👍
het is leuk, behalve dat je moet betalen om te upgraden. Ik zal het binnenkort verwijderen als ik niet genoeg munten verdien om te upgraden.